خانه » آشپزی و تغذیه » غذاهای رژیمی » هشت روش لاغری و کوچک کردن شکم بدون رژیم

هشت روش لاغری و کوچک کردن شکم بدون رژیم

هشت روش لاغری و کوچک کردن شکم بدون رژیمReviewed by مریم قدیری on Jul 14Rating:
روش لاغری بدون رژیم

باشگاه خبرنگاران سایت تفریحی اولی ها سعی دارد در زمینه غذاهای رژیمی

و روش لاغری شکم اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهد . در این مقاله با ما همراه باشید .

کوچک شدن شکم و رها شدن از چاقی شکم و انباشتگی چربی های آن راه مشکلی است

ولی ما راه هایی را برای از بین بردن آن برای همیشه پیدا کرده ایم.

با روش‌ لاغری زیر و استفاده از خوراکی های نام برده شده شما می‌ توانید شکمتان را کوچک تر کنید .

روش لاغری

روش لاغری بدون رژیم -روش های ساده برای کوچک کردن شکم

 کوچک کردن شکم و رهایی از چاقی شکم و انباشتگی چربی آن ، راه مشکلی است

ولی ما روش لاغری را برای از بین بردن آن برای همیشه یافته ایم .

شما با روش‌ های ساده زیر خواهید توانست شکم خود را کوچک کنید :

روز خود را با آب لیمو شروع کنید :

این کار یکی از بهترین راه‎ های درمانی برای چربی شکم می باشد .

اندکی آب لیمو را با آب گرم مخلوط کنید و به آن کمی نمک هم اضافه نمایید .

نوشیدن‌ این مخلوط هر روز صبح باعث افزایش متابولیسم بدن و رهایی از آن توده‎ شکمی خواهد شد .

جایگزینی برای برنج سفید پیدا کنید :

برنج سفید را در رژیم غذایی خود با دیگر محصولات غله ‎ای جایگزین نمایید .

از جمله برنج قهوه ‎ای ، نان قهوه‎ای ، غلات کامل ، جو دو سر و کوینولا .

با شیرینی جات خداحافظی کنید :

باید از شیرینی جات ، نوشیدنی ‎های دارای مواد شیرین کننده و غذا های غنی از روغن دوری نمایید .

مصرف‌ این غذا ها باعث افزایش چربی بدن اطراف مناطق مختلفی از بدن از جمله شکم و ران ‎ها خواهد شد .

به اندازه کافی روزانه آب بنوشید :

آب بنوشید . نوشیدن آب بعد از فواصل زمانی منظم کمک به افزایش متابولیسم و پاک سازی بدن از سموم می‎ نماید .

سیر خام بخورید :

 2-3 حبه سیر هر روز صبح بخورید و یک لیوان آب لیمو بعد از آن بنوشید .‌

این راه درمانی فر ایند کاهش وزن را دو برابر می کند و باعث می ‎شود گردش خون در بدن شما روان شود .

از غذاهایی که دارای سبزیجات نیستند دوری کنید :

توصیه شده است تا حد ممکن از خوردن غذا های فاقد سبزیجات دوری فرمایید .

تا می ‎توانید میوه‎ و سبزی بخورید :

روزانه یک بشقاب میوه در وعده های صبح و شب بخورید .‌

این امر باعث می ‎شود بدن شما پر از آنتی اکسیدان‎ ها ، مواد معدنی و ویتامین ‎ها گردد .

غذا های خود را پر ادویه کنید :

استفاده از ادویه ‎هایی مانند دارچین ، زنجبیل و فلفل سیاه در غذا سبب می ‎شود

بدن شما از مزایای سلامت زیادی بهره ببرد .

آن‎ ها به مقاومت شما در برابر انسولین و کاهش سطوح قند خون کمک می‎ کنند .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

گالری تصاویر
تزئین میز غذاخوری عروس
تزئین حمام عروس
نظم دادن کابینت
طالع بینی شهریور 1398
افدرین
فال روزانه شنبه 2 شهریور 1398
كليه حقوق اين سایت متعلق به آژانس دیجیتال مارکتینگ نردبان مي باشد.