خانه » آشپزی و تغذیه » غذاهای رژیمی » بستنی رژیمی با طعم موز + دستور تهیه

بستنی رژیمی با طعم موز + دستور تهیه

بستنی رژیمی با طعم موز + دستور تهیهReviewed by اولی ها on Jul 15Rating: 4.5بستنی رژیمی با طعم موز + دستور تهیهباشگاه خبرنگاران سایت تفریحی اولی ها سعی دارد در زمینه غذا های رژیمی اطلاعات لازم را جهت طرز تهیه بستنی رژیمی موزی در اختیار شما قرار دهد . در این مقاله با ما همراه باشید .

بستنی رژیمی موزی

باشگاه خبرنگاران سایت تفریحی اولی ها سعی دارد در زمینه غذا های رژیمی اطلاعات لازم را جهت طرز تهیه بستنی رژیمی موزی در اختیار شما قرار دهد . در این مقاله با ما همراه باشید .

به دلیل این که قصد ما از آموزش این مطالب رعایت رژیم سالم غذایی است مصرف این بستنی بیشتر از یک یا دوبار در روز توضیه نمی شود . این بستنی 177 کالری را داراست .

بیشتر بخوانید : میگو کباب رژیمی + دستور تهیه

بستنی رژیمی

بستنی رژیمی موزی – مواد لازم جهت تهیه بستنی رژیمی با طعم موز برای یک نفر

  • یک عدد موز یخ زده
  • 1/2 لیوان شیر سویای ساده
  • یک قاشق چایخوری پودر دارچین

بستنی رژیمی موزی – مراحل تهیه بستنی رژیمی با طعم موز در ده دقیقه

  1. موز را پوست بکنید و بگذارید داخل فریزر تا یخ بزند ، بعد آن را خارج کنید و آن را داخل مخلوط کن بریزید ،

    شیر سویا و دارچین را به آن اضافه کنید و مخلوط کن را روشن کنید .

    آن ها را به مدت زمان زیاد مخلوط نکنید که حل شود فقط در حدی که شکل بستنی شود !

    میتوانید در همان لحظه آن را مصرف کنید و یا مجددا به مدت یک ربع داخل فریزر بگذارید .

  2. همچنین شما میتوانید از انواع مغز ها و یا شکلات تلخ برای مزه دار شدن بستنی خود استفاده کنید .

    که در این صورت به کالری آن کمی اضافه میشود (کالری نصف گردو 19 و کالری 10 گرم شکلات تلخ 55)

    نوش جان !

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

گالری تصاویر
تزئین میز غذاخوری عروس
تزئین حمام عروس
نظم دادن کابینت
طالع بینی شهریور 1398
افدرین
فال روزانه شنبه 2 شهریور 1398
كليه حقوق اين سایت متعلق به آژانس دیجیتال مارکتینگ نردبان مي باشد.