آدمیانی مانند گل های لاله ، زندگی کوتاه در هستی و نقشی ماندگار در اندیشه ما دارند .
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵
خانه » اخبار » نحوه ثبت نام زائران اربعین حسینی
نحوه ثبت نام زائران اربعین حسینی

نحوه ثبت نام زائران اربعین حسینی

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز از زائران خواست تا از مراجعه به دفتر موقت کنسولگری دراین استان خودداری کرده و به صورت الکترونیکی اقدام به ثبت نام کنند.

نحوه ثبت نام زائران اربعین حسینی

نحوه ثبت نام زائران اربعین حسینی

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز روز دوشنبه با صدور اطلاعیه ای روند ثبت نام الکترونیکی زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) را تشریح کرد.
مسلم عادلی افزود: ثبت نام زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) آغاز شده و برای بهبود رفاه حال بیشتر، افراد باید در سامانه ‘سماح’ نام نویسی کرده و مراحل دریافت روایداد خود را بدون مراجعه به دفتر نمایندگی کنسولگری کشور عراق در استان البرز طی کنند.
وی گفت: مراحل ثبت نام متقاضیان و زائران اربعین حسینی بصورت الکترونیکی بدین شرح است،ورود به سامانه سماح و نام نویسی ،انتخاب یکی از دفاتر خدماتی و زیارتی در شهر و استان محل سکونت،تحویل مدارک به دفتر خدماتی انتخاب شده؛ شامل:(گذرنامه با اعتبار 6 ماهه – دو قطعه عکس – هزینه روادید)،صرفاً، ویژه دفاتر خدماتی و زیارتی است که پس از دریافت مدارک نسبت به اخذ روادید گروهی( در قالب گروه های 5 و 10 نفره) اقدام خواهد کرد.
عادلی در ادامه با تأکید بر اینکه زائران حسینی که گذرنامه آنها کمتر از شش ماهه صادر شده ، باید نسبت به تمدید آن اقدام کنند، گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده ، نیروی انتظامی ظرف مدت 24 ساعت، گذرنامه صادر خواهد کرد.
در بخشی از این اطلاعیه آمده ،روادید در گروه های 5 نفره و 10 نفره صادر می شود لذا بهتر است زائران قبلاً گروه خود را به دفاتر خدماتی معرفی کنند و استانهای گیلان-زنجان و قزوین نیز که روادید آنها در البرز صادر خواهد شد؛ مراحل 3 گانه فوق را انجام داده و به هیچ وجه شخصاً به این استان مراجعه نکنند

اشتراک گذاری مطلب

به این مطلب امتیاز بدهید :

 

 

به اولی ها امتیاز بدهید :

 

X بستن تبليغات
تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب برای سایت اولی ها محفوظ است - سئو توسط سایت استوری SiteStory.net
Facebook | Instagram | Pinterest | Google+ | Twitter