کیش خوب همانند فوتبال خوب است، حرف نمی زند ، عمل می کند.
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵
خانه » اخبار » اجتماعی » بازار آرایش ایران از دید رویترز
بازار آرایش ایران از دید رویترز

بازار آرایش ایران از دید رویترز

بازار آرایش ایران از دید رویترز بازار فروش لوازم آرایشی در ایران که بارها توسط رسانه های بیگانه مورد تحلیل قرار گرفت این بار رویترز را به تحلیل واداشت

مصرف بالای لوازم آرایشی چندین و چند بار توسط رسانه های خارجی مورد تحلیل و بعضا مورد تمسخر قرار گرفت و این بار رویترز به تحلیل مصرف بالای لوازم آرایشی در خاورمیانه و در جهان که به طبع آرایش بالا در ایران را شامل می شود پرداخته است .

لوازم آرایشی در ایران

لوازم آرایشی در ایران

قوانین و مقررات تجاری و بانکی پیچیده ایران مانع بالقوه ای برای افرادی مانند فتاحی-دنسال بوده است و باعث شده واگذاری شعبه را به اداره شخصی فروشگاه خود در تهران ترجیح دهند. بازار اجاره بی سر و سامان و گران قیمت هم از مشکلات دیگر سرمایه گذاران است.

به گزارش رویترز، تاسیس اولین شعبه سالن آرایش ناخن لوکس متعلق به نگین فتاحی-دنسال، تاجر اهل دبی، در ایران در سال گذشته با واکنش های متفاوتی همراه بود. بسیاری از این بابت خوشحال بودند، اما تردید هایی هم نسبت به موفقیت آن وجود داشت.

فروش لوازم آرایشی در ایران یکی از برترین بازارها در خاورمیانه است.

بازار آرایش ایران

بازار آرایش ایران

اکنون که اکثر تحریم های اقتصادی بین المللی پس از توافق هسته ای در سال گذشته برداشته شده، فتاحی-دنسال این زمان را فرصتی مناسب برای ورود برندهای قدرتمند بین المللی می داند. حتی در زمان تحریم هم فروشگاه های مستقل در مناطق مرفه نشین شمال تهران آخرین محصولات برترین برندهای جهان مانند دولچه و گابانا، لویی ویتون، گوچی، و روبرتو کاوالی فروخته می شد.

برخی از این برندهای لوکس مد در حال ورود مستقیم به ایران هستند و ممکن است فرصت های مشابهی برای محصولات زیبایی و آرایشی هم ایجاد شود – بازاری که مرکز تحقیقات مجلس ایران آن را ۴ میلیارد دلار در سال تخمین زده است.

قوانین و مقررات تجاری و بانکی پیچیده ایران مانع بالقوه ای برای افرادی مانند فتاحی-دنسال بوده است و باعث شده واگذاری شعبه را به اداره شخصی فروشگاه خود در تهران ترجیح دهند. بازار اجاره بی سر و سامان و گران قیمت هم از مشکلات دیگر سرمایه گذاران است.

فتاحی-دنسال در این باره می گوید: «به خاطر قوانین و پیچیدگی ها، ایران کشور راحتی برای تجارت نیست، اما بسیار وسوسه کننده است. به این دلیل بود که به دنبال واگذاری شعبه رفتیم».

برخی برندها با مسئله یافتن شریک مناسب روبرو هستند.

اما فتاحی-دنسال همچنان عزم بر ماندن در ایران دارد و حتی در فکر آوردن یکی دیگر از برندهای خود به ایران است.

اشتراک گذاری مطلب

به این مطلب امتیاز بدهید :

 

 

به اولی ها امتیاز بدهید :

 

X بستن تبليغات
تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب برای سایت اولی ها محفوظ است - سئو توسط سایت استوری SiteStory.net
Facebook | Instagram | Pinterest | Google+ | Twitter